Pri založbi Springer bo izšla nova knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Prof. dr. Mojca Ramšak z Oddelka za etnologijo in kulturno antropologijo Filozofske fakultete pri založbi Springer objavlja že drugo knjigo s protialkoholno tematiko. Delo z naslovom "Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation" analizira marketinške trike alkoholne industrije v digitalnem svetu, ki plovejo pod radarjem zakonodaje ter razloge za nemoč samoregulativnih ukrepov in preventive. Alkoholna industrija si s pomočjo tehnologije in odličnim poznavanjem kulturno-specifičnih navad pivcev uspešno izmišlja vedno nove zanke, v katere uspe ujeti obstoječe pivce in tiste, ki jih šele namerava prepričati v doživljenjsko pitje.

Napovednik knjige, ki bo izšla leta v začetku leta 2022, si lahko ogledate na tej spletni strani.

Zadnje novice

Sprejem za tuje študentke in študente na izmenjavi

Utrinek s sprejema tujih študentk in študentov na Filozofski fakulteti

Filozofska fakulteta ponovno pridobila certifikat Športnikom prijazno izobraževanje

Filozofska fakulteta je pridobila certifikat do 30. 9. 2029.

Članica in član Oddelka za primerjalno književnost in literarno teorijo letos v žiriji za nagrado kresnik

Žirija z leve: Igor Bratož, Kristina Kočan, Tanja Petrič, Igor Žunkovič, Seta Knop (foto: Blaž Samec/Delo)