Pri založbi Springer bo izšla nova knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Prof. dr. Mojca Ramšak z Oddelka za etnologijo in kulturno antropologijo Filozofske fakultete pri založbi Springer objavlja že drugo knjigo s protialkoholno tematiko. Delo z naslovom "Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation" analizira marketinške trike alkoholne industrije v digitalnem svetu, ki plovejo pod radarjem zakonodaje ter razloge za nemoč samoregulativnih ukrepov in preventive. Alkoholna industrija si s pomočjo tehnologije in odličnim poznavanjem kulturno-specifičnih navad pivcev uspešno izmišlja vedno nove zanke, v katere uspe ujeti obstoječe pivce in tiste, ki jih šele namerava prepričati v doživljenjsko pitje.

Napovednik knjige, ki bo izšla leta v začetku leta 2022, si lahko ogledate na tej spletni strani.

Zadnje novice

Pomladna šola Iberoamerika

Taja Dagarin, Manca Toporišič Gašperšič, Teodora Komlenić, Jana Kulovic in Luka Markošek

Srečanje uredništev Jezika in slovstva, Slavistične revije in Slovanske knjižnice

Na sliki so od leve proti desni: Hotimir Tivadar, Nataša Pirih Svetina, Namita Subiotto, Andreja Žele, Jožica Jožef Beg, Mojca Smolej, Luka Horjak.

Zaključila se je letošnja Slovanska bralna značka

Gostje zadnjega srečanja letošnje Slovanske bralne značke: Alojzija Zupan Sosič in dijakinje SŠOF Ljubljana (foto: Namita Subiotto)