Pri založbi Springer bo izšla nova knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Prof. dr. Mojca Ramšak z Oddelka za etnologijo in kulturno antropologijo Filozofske fakultete pri založbi Springer objavlja že drugo knjigo s protialkoholno tematiko. Delo z naslovom "Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation" analizira marketinške trike alkoholne industrije v digitalnem svetu, ki plovejo pod radarjem zakonodaje ter razloge za nemoč samoregulativnih ukrepov in preventive. Alkoholna industrija si s pomočjo tehnologije in odličnim poznavanjem kulturno-specifičnih navad pivcev uspešno izmišlja vedno nove zanke, v katere uspe ujeti obstoječe pivce in tiste, ki jih šele namerava prepričati v doživljenjsko pitje.

Napovednik knjige, ki bo izšla leta v začetku leta 2022, si lahko ogledate na tej spletni strani.

Zadnje novice
04. 10. 2022

Slavnostna otvoritev študija portugalskega jezika in književnosti

Voditeljica dogodka in docentka na Oddelku za romanske jezike in književnosti Blažka Müller
04. 10. 2022

Doc. dr. Peter Mikša je pridobil CRP raziskovalni projekt

03. 10. 2022

Vrstno bogati travniki in živina v slovenskih Alpah v zadnjih 500 letih