
Didactic of Slovene Language 1
Study Cycle: 2
Lectures: 45
Seminars: 0
Tutorials: 0
ECTS credit: 3
Lecturer(s): izr. prof. dr. Vogel Jerica
• M. Bešter Turk, M. Križaj (2018): Jezikovni pouk: čemu, kaj in kako? Ljubljana: Rokus Klett.
• A. Gradišar, S. Pečjak (2002): Bralne učne strategije. Ljubljana: ZRSŠ.
• J. Vogel (2004): Razvijanje razumevanja in vrednotenja govorjenega besedila. V: Jezik in slovstvo, št. 2. Str. 37–56.
• Vogel, J. (2010): Zmožnost jezikovnega sporazumevanja kot temeljni cilj jezikovnega izobraževanja v šoli. V: Lo Bianco, Joseph, Marentic-Požarnik, Barica, Ivšek, Milena. Pot k jezikovni politiki v izobraževanju. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2010, str. 106–135.
• Vogel, J. (2015): Modeli jezikovnega pouka pri predmetu slovenščina od leta 1990 do danes. Jezik in slovstvo. 3/2015. 171–181.
• Vogel, J. (2021): Kritična sporazumevalna zmožnost - osrednji koncept sodobnega pouka prvega jezika. Jezik in slovstvo. 1/2021. 3–15.
• Vogel, J. (2022): Razvijanje strategij kritičnega branja pri pouku prvega jezika. V: Žbogar, A. (ur.). Branje v slovenskem jeziku, literaturi in kulturi : 58. seminar slovenskega jezika, literature in kulture. V Ljubljani: Založba Univerze, 2022. 9–16.
• Vogel, J. (2023): Procesne metode pri pouku slovenskega jezika kot prvega jezika. Jezik in slovstvo. 2/2023. 3–17.
• Vogel, J. (2023): Mladi in sporazumevanje v digitalnem svetu. V: Vogel, J. (ur.). 59. seminar slovenskega jezika, literature in kulture ; Slovenski jezik, literatura, kultura in digitalni svet(ovi) : Slovenski jezik, literatura, kultura in digitalni svet(ovi). V Ljubljani: Založba Univerze, 2023. 29–38.