Obča andragogika
Stopnja: 1
Ure predavanj: 60
Ure seminarjev: 30
Ure vaj: 0
ECTS točke: 7
Nosilec/izvajalec: prof. dr. Ličen Nives
Andragogika kot znanstvena disciplina.
Izobraževanje odraslih kot profesionalno polje.
Koncept odraslosti. Značilnosti odraslega. Eksistencialne teme v odraslosti in učenje.
Izobraževanje odraslih in koncept vseživljenjskega učenja.
Teorije o izobraževanju odraslih in pomembnejši avtorji: zgodovina izobraževanja odraslih.
Izobraževanje odraslih in spremembe (socialne, kulturne, biološke, tehnološke…).
Področja izobraževanja odraslih in nosilci izobraževanja odraslih.
Izbrane monografske teme: sodobni izzivi (npr. pismenost, migracije in izobraževanje migrantov, multikulturnost, učeča se organizacija, izobraževanje starejših, izobraževanje odraslih za trajnostni razvoj).
Rocco, T., Smith, C., Mizzi, R., Merriweather, L., Hawley, J. (ur.). (2021). The Handbook of Adult and Continuing Education. Sterling: American Association of Adult and Continuing Education. ID=52944899
Ličen, N. (2009). Uvod v izobraževanje odraslih. Ljubljana: Filozofska fakulteta. ID=245207296
Ličen, N. (2020). Kompendij. Šudijsko gradivo za predmet Obča andragogiko. Ljubljana: Filozofska fakulteta, Oddelek za pedagogiko in andragogiko. Dostopno v spletni učilnici
Ličen, N. (2020). Raziskovalnice. Študijsko gradivo za seminar pri predmetu Obča andragogika. Ljubljana: Filozofska fakulteta, Oddelek za pedagogiko in andragogiko. ID=65424994
Merriam, S., Bierema, L. (2014). Adult Learning. Linking Theory and Practice. San Francisco: Jossey Bass NAROČENO
Relevantni članki iz domače in tuje literature, dostopni v knjižnicah in na svetovnem spletu.