Poslovna kitajščina
Ure predavanj: 0
Ure seminarjev: 0
Ure vaj: 60
ECTS točke: 6
Nosilec/izvajalec: Ji Hongfang, prof. dr. Petrovčič Mateja
Študenti se naučijo terminologije in slovničnih struktur, ki so značilne za posamezna področja, povezana s kitajskim poslovnim svetom. Ta področja so: mednarodno poslovanje, trženje, elektronsko poslovanje, poslovna poročila, bančništvo, delniški trg, zavarovanje, poslovanje z nepremičninami, sklepanje pogodb, ekologija in drugo. Vsako obravnavano področje vsebuje naslednje učne sklope: branje dialoga iz učbenika, neznane besede v dialogu, analiza dialoga, sestavljanje samostojnih dialogov, slovnica, vaje (ustno in pisno), povzetek lekcije in dopolnilne naloge. Poudarek je predvsem na govornem sporazumevanju, vendar pa se študenti seznanijo tudi z raznimi oblikami poslovne korespondence.
Poleg tega se ob vsakem obravnavanem sklopu študente seznani z osnovami kitajskega bontona, ki se nanaša na obravnavano situacijo.
Leonesi, Barbara. Cinese & affari = Shuo han yu tan sheng yi : manuale pratico di cinese commerciale. COBISS.SI-ID – 159854851
Howard, Jiaying. Business Chinese. The Chinese University of Hong Kong Press, 2005. http://nukweb.nuk.uni-lj.si/login?url=https://search.ebscohost.com/logi…
Bucknall, Kevin Barry. Chinese Business Etiquette and Culture. Raleigh, NC : Boson Books, 1999. http://nukweb.nuk.uni-lj.si/login?url=https://search.ebscohost.com/logi…