Izšel je priročnik o uporabi digitalne tehnologije v humanistiki

Izšel je priročnik o uporabi digitalne tehnologije v humanistiki.

Izšel je priročnik o uporabi digitalne tehnologije v humanistiki.

Oddelek za geografijo s sodelavci z Oddelka za pedagogiko in andragogiko ter Oddelka za filozofijo FF že dobro leto sodeluje v Erasmus+ projektu HUM@N – Digital Transformation in Humanities (s partnerji iz Estonije, Cipra, Belgije, Španije, Italije, Romunije in Slovenije). Raziskovalna skupina je na podlagi zbranih informacij, primerov dobrih in slabih praks zasnovala prvo različico (»draft«) priročnika o uporabi in vlogi vključevanja digitalne humanistike v visokošolsko izobraževanje. Priročnik je zaenkrat dostopen zgolj v angleškem jeziku, čez približno dva meseca pa bo na spletni strani projekta na voljo tudi slovenski prevod. Čeprav gre le za prvo različico, ki bo nadgrajena ob zaključku projekta, priročnik že zdaj ponujajo v rabo vsem, ki vam lahko koristi pri vašem delu. 

Priročnik je namenjen visokošolskim pedagoškim in raziskovalnim delavcem in delavkam z vseh področij humanistike – torej bo lahko zanimiv tudi marsikateremu pedagoškemu in raziskovalnemu sodelavcu na Filozofski fakulteti, ki se v svojem delu ukvarja na primer z zgodovino, jeziki in književnostjo, umetnostjo, filozofijo, religijo, geografijo in navedenim sorodnimi področji. Na spletni strani projekta je dostopen tudi širok nabor primerov dobre prakse uporabe digitalne tehnologije z različnih področij humanistike ter kratek predstavitveni video o projektu.

Za tiste, ki vas zanima vključitev v nadaljnje dejavnosti projekta, bodo predvidoma junija 2021 organizirali mednarodne delavnice, na katerih boste imeli udeleženci priložnost preizkušati praktično uporabo izobraževalnih sklopov (modulov), namenjenih podpori kritičnemu vključevanju digitalne tehnologije v vaše delo. Izobraževalni sklopi bodo usmerjeni na zelo različna področja, na primer podpori delu na terenu in uporabi multimedije v humanistiki, digitalnemu pripovedovanju zgodb, do interaktivnih orodij, ki temeljijo na igrah ter o izobraževanju izven predavalnic.

Raziskovalna skupina se ponovno zahvaljuje vsem, ki ste se udeležili dosedanjih projektnih dejavnosti!

 

 

Zadnje novice
22. 02. 2021

Uspešno sodelovanje Oddelka za prevajalstvo z gospodarstvom

Knjigo z naslovom Nusret in krava je prevedel študent Prevajanja (MA) Matija Godeša.
22. 02. 2021

Mednarodne in primerjalne študije v izobraževanju odraslih in vseživljenjskem učenju

V sklopu Erasmus+ strateškega partnerstva INTALL je potekala tretja akademija izobraževanja odraslih.
22. 02. 2021

Prometej znanosti za projekt Vzhodnoazijske zbirke v Sloveniji

 Nacionalno priznanje Prometej znanosti za odličnost v komuniciranju za leto 2020 je prejel projekt Vzhodnoazijske zbirke v Sloveniji.