Kompetence v kurikularnem načrtovanju splošnega izobraževanja

Kompetence v kurikularnem načrtovanju splošnega izobraževanja

Avtor: Damijan Štefanc

Avtor v monografiji obravnava problematiko, ki je tesno povezana s procesi kurikularnega načrtovanja v našem prostoru. S historično analizo uveljavljanja kompetenčnega diskurza zlasti v anglosaksonskem prostoru pokaže, da kompetenca v polje izobraževanja ni vstopila kot kognitivno-epistemološki koncept, temveč prej kot anti-teza tega koncepta s prevladujočo behavioristično konotacijo. Po mnenju avtorja je razlog za to v dejstvu, da se je kompetenca na področju izobraževanja uveljavila kot del rešitve problema zagotavljanja (ekonomske) učinkovitosti izobraževanja. Dr. Štefanc je docent za področje didaktike in kurikulranih teorij na FF UL. Znanstveno raziskovalno se ukvarja predvsem z vprašanji teoretične didaktike, problematiko ideološkega govora v interpretacijah razmerij med transmisijsko in transformacijsko naravnano šolo, sodobnim in "tradicionalnim" poukom, aktivnimi in pasivnimi didaktičnimi strategijami ter s tem povezanimi zahtevami po konstruktivističnih pristopih v kurikularnem načrtovanju in izvajanju pouka.

Leto izida: 2012

Št. strani: 230

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 978-961-237-547-8

Zbirka: Razprave FF

Redna cena: 19,90 EUR
Nazadnje ogledano
Similar publications
5700

publications

230

authors